laupäev, 12. aprill 2008

Ühe boonushoora elulugu ehk kuidas kaotada (peaaegu) kogu bankroll

See Bonanza boonus on viimane seda tüüpi boonus mida ma läbi mängin!!!!
Kui tahad saada kogu oma bankrollist lahti, siis see on imelihtne. Maali endale silmade ette mõne boonusega seotud dollarid ja hakka seda boonust siis alles lahti mängima, kui aega selleks on umbes 1/4 kogu võimalikust ajast (näiteks kuu ajast boonust hakka nädal enne tähtaja kukkumist mängima). Selleks et vajalik arv raked hande mängida, tuleb mängida kas üle oma leveli või siis mis veel parem, mänge mida sa igapäevaselt ei mängi (minu puhul fixed limit).
MA EI MÄNGI NEVER EVER FIXED LIMITID ENAM (kui just mõnda boonust ei pea vabastama:P).

Paneks siia graafiku sellest, mis juhtus mu bankrolliga boonuse mängimise ajal, aga kui aus olla,
siis seda on liiga masendav vaadata.

Igatahes 600$ peaks nüüd kohe-kohe arvele kukkuma ja siis saab viimast osa Bonanzast mängima hakata (olen sunnitud selle läbi mängima, sest vastasel juhul ei saaks eelnevat 900$ ka välja kanda). Seega 2 kuu jooksul 12000 raked handi, et saada 1200$. Kui arvestada, et tegin viimase 5 päevaga pea 4K raked hande, siis peaks olema kerge jalutuskäik:P

Aga tegelikult plaanin nüüd mängida mitte rohkem kui 4-l laual korraga ja iga päev foorumeid lugeda (mida ma sel crazyl nädalal ei jõudnudki teha), et boonuse vabastamise lõpuks oleksin ka võitev mängija, sest ainult boonuste pärast pole mõtet seda mängu mängida.

Kommentaare ei ole: