reede, 4. aprill 2008

Same shit, different month (Märtsi tulemused ja muud ka)!


Võimas aasta on see ikka olnud. Jaanuaris väike pluss, veebruaris mõnus miinus ja sama trend jätkus ka Märtsis. Sai ka analüüsitud mängu ja jõudsin järeldusele, et lisaks sellele, et ma lihtsalt olen juhmakas ja ei oska mängida on mul ka mõned huvitavad leakid. Üks näiteks on see, et ma ei oska valida kohta kus continual beti teha.


Jõudsin otsusele, et pingutan nüüd veel kuu aega: loen 2+2 foorumeid, analüüsin mängu ja postitan käsi (mida ma veel ei ole teinud) foorumisse. Ja kui selle kuu ajaga pole progressi näha, siis loobun suuresti rahalaudades mängimisest ja üritan vahel ehk mõne turniiri teha, sest olgem ausad, pokker on kohutav ajaröövel ja kui sealt parimal juhul tuleb break-even (nullis) tulemus, siis kas on asjal sügavamat mõtet?

Bonanza boonusest olin ka suht loobunud (eelmine nädal mängisin suuresti foorumi lugemise kõrvale ühes lauas), kuid see nädal avastasin enda jaoks Fixed Limit lauad. Kuna FL200 on iga teine käsi reigitud (NL50-s on reigitud iga 3,5-s käsi), siis 6000 reigitud käe tegemiseks tuleb mängida ca 12K käsi, mitte 21K, nagu NL50-s. Eilse seisuga oli kogutud 2364 RH (neist 2 viimase päevaga 1167) ja teha veel seega 3636 RH enne 12. aprilli ehk 8 päevaga, kusjuures kindlasti ei jõua ma mängida täna (sõbra sünnipäev) ja pühapäevane päev on ka kahtlane (jalka võistlused Pärnus). Seega üritan neil päevadel kui mängin, teha 1500 kätt, mis peaks olema ca 700-750RH (jõudu mulle), et saaks 12. aprillil 600$.

Eelmisest nädalast meenub veel niipalju, et reede õhtul mängisin huvitavat Spring Break special (5K$ garanteeritud) turniiri Pokerhostis, buy-in 10+1$. Algselt mõtlesin, et turna algab kell 23, et jõuaksin täpselt trennis tulles mängima aga võta näpust, tegin misreadi ja õige algus oli 01.00 hoopis. Magasin peale trenni siis poolteist tunnikest ja mängima. Turnal oli mõnus overlay, sest mängijaid kogunes 114 ainult. Tegin rebuy kohe alguses, sain lisaks duubli ja olin pikka aega chipleaderite seas. Enne add-oni suutsin osa stackist miskitpidi ära kaotada ning lisaks otsustasin mitte add-oni teha, mis osutus väärt ideeks, sest kohe peale breaki (2. käsi vist) lendasin nagu sitapuru. Tulemuseks närune 66. koht.

Laupäeval tegin WSOP freerolli (413 osalejat). Kuna samal õhtul oli plaanis ka peole minna ja turna algas kell 22 alles, siis sai turna kõrvale vaikselt koos sõpradega veini limpsitud. Mida rohkem veini mu kehasse tungis, seda julgemaks ma lauas muutusin:D
Viimane ähmane pilt oli sellest, kui 43 mängijat alles oli ja mul suht soliidne stack oli. Järgmine päev kontrollisin igaks juhuks, et ega ma juhuslikult WSOP-i piletit ei võitnud. Selgus siiski, et olin 28. kohaga lõpetanud. Sõbralt kuulsin, et koperdasin AQ-ga KK otsa suht norm stackiga. Ise mäletan ähmaselt, et mõte oli, kas Las Vegasesse (või vähemalt finaallauda) või linna peale peole. Seekord siis peole:)

Pühap tahaks FullTildis jälle WSOP satikat teha, kuigi mul need 300 pointsi siiani tegemata. Loodetavasti jõuan homme ära teha. Kui WSOP-i pileti saan, siis suurem üritus selle tähistamiseks tuleb ja seda võin lubada, et Shannoni Elizabethiga ma juttu seal rääkima lähen. Unistada on mõnus!

Kommentaare ei ole: