pühapäev, 27. aprill 2008

Mul jällegi on ainult tühjad pihud

Pokerhost, 381 mängijat, esikoht saab 12,5K$ pileti WSOP main eventile.
Jõudsin 10 minutit peale algust mängima ja vaatan, et stack ikka 1000 tugrikut. Siis taipasin, et minu lauas kõik sit out:). Nice. Blinde stealima kiirelt.

Sain suht kiirelt vennad tühjaks teha, kui miski natuke minust väiksema stackiga vend lauda ilmus. Mul käes AQo ja panin teadlikult minraise, et tüüp arvaks, et ma jälle varastan. Tüübilt automaatne all-in. Ma kiire call, näitab KQo. Peaaegu duubel:)

Edasi olin suht 1-2 koha piirimail. Kui 30 alles oli, siis langesin paari lolli lükkega 15-le kohale. Mingi hetk sain suckoutiga kena duubli: BB pealt 69o, chipleader limpis, ma check. Flop 69K. Tüüp bet, ma lihtsalt call. Turn 8. Tüüp bet pot, ma nupud sisse. Talt kiire call ja näitab 75, ehk rida. River 9 ja mulle fullhouse ja duubel. VNH.

Sain finaallauda. Seal üks huvitav käsi. Blindid 500/1000 (vist), ees 2 limperit, mul JJ, panin 5000. 1 limperitest callib. Flop Axx ja tüübilt kiire all-in. Võtsin aja ja arutasime Rankaga, et mis teha. Mina arvasin, et tal 80% ajast Ax, Ranka arvas vastupidi, et tal 80% ajast pole A-d:). Igatahes pot oli 33K, mul callida ca 21K, mis oleks mulle kaotamisel jätnud alles 25K. Mõtlesin, mõtlesin ja foldisin ära.

Peale paari blindi maksmist ja ebaõnnestunud blindide röövi oli stack suht kokku kuivanud. Igatahes viimaseks jäi käsi, kus leidsin varasest positsioonist KQo. Ees 2 limpi, ma nupud keskele. Kõik fold, peale ühe, kes call ja näitab AKo. WTF?!?!?!?????
Out ja 8 koht. Kena.

Samas tegin kõrvale ka kahes aknas prooviks NL100. Kiire arvutus näitab -46$ (ei viitsi trackerist täpselt järgi vaadata). Mässan ikka edasi NL50 ja kui bankrolli saan 1500$ peale, siis võtan järgmise shoti NL100-s (hetkel BR pea 900$).

2 kommentaari:

Ranka ütles ...

ole täpne. See AXX käes flop oli A49 rainbow. Ehk ultra kuiv flop ning seega, miks ta peaks shovema?

Kuna pot oli 15k$ ning tal oli ka samapalju ja ta shoves, siis see ei makenud minu jaoks sense. Miks ta peaks shovema seti või suure äsaga? See on miski 98, 9J või selline pask.

Anonüümne ütles ...

ma arvan et oli A.
finaallauas limp-call shordina 89,J9 on väga ebatõenäoline.
kaldun arvama, et see oli kahtlaselt mängitud väike A.