pühapäev, 23. märts 2008

Same shit, different day!

Ahoi!
Jälle üks kena päevake selja taga. Eile saabusin Slovakkiast (ülikõva puhkus oli) ja tegin õhtul veel kiire sessi, 720 kätt ja +82$.

Täna mõtlesin, et teen pikema sessiooni, et saada oma boonusejahtimisega taas rajale.
Soenduseks tegin 5K$ garanteeritud turna (Buy-in 3$), kust lendasin nagu sitapuru juba esimesel tunnil. Samal ajal tegin ka satelliitturniiri õhtusele 175K$ garanteeritud auhinnafondiga turniirile. Seal 150 osalejat ja 35 said pileti. Tegin rebuy+addon seal.
Teine tund käib, 70 matsi alles. Mul stack 9,7K, blindid 300/600. Leian UTG pealt AQo. Mõtlen kas raise või fold. Rahalauas ma foldiks selle, aga otsustasin raiseda standard 1800, BB callib. Flop Q93, neist 2 ärtut. Väga kena. BB paneb pot size beti ehk 3900, mul 8K alles, surun nupud sisse ja muidugi näitab ta QQ ja ma out.

Edasi tegin natuke rahalaudasid. Seal midagi paremat ei olnud. Kaart väga ei jooksnud ja ise olin ka parajalt sitt.
Päeva seis 1153 kätt ja -192$ rahalaudedes, kokku -216$ - nice job. Suurim pot mille võitsin, oli 83o-ga kui sain BB pealt flopatud 2 paari ja mõned hädised dollarid. Kaotasin see-eest aga mõnusalt suuri pote.

Paar näidet (mänguks siis NL50):
Istun keskmisel positsioonil, kätte KK, ees raise to 2$, ma tõstsin 7$ peale, tüüp call. Flop 745, neist 2 ärtut. Tüüp bet 11$ (pot 14$) ja ma ainult callisin (VIGA!!!!). Turn 9, tüüp bet 22$, ma nupud keskele. Tüübilt kiire call. River ruutu 6, ja kuna tüübil 88 oli käes, siis rida talle. Nice work.

Siis üks kena AA käsi:
Ees 2 limperit, ma raise to 3$, üks limperitest callib. Flop Q42, rainbow. Tüüp bet 3.62 ma raise to 7.24 (tahtsin tegelt suuremalt raiseda, a läks miskit sassi). Tüüp call. Turn J, tüüp check ma bet 1/2 poti (jälle viga ma arvan). River 6, tüüp check. Siin oleks pidanud vist järgi checkima a ma muidugi panin 26$, tüüp call ja näitab Q4o. Nice work.

Paar kätt hiljem sama vastase vastu (tüüp oli 60/14/1 üle 37 käe):
Ma SB, ta CO, raiseb 1$ peale, button callib, mul TT käes ja panen 7.5$ peale. Donkey callib. Flop Q97, ma bet 12$, tüüp call. Turn J, ma check, tüüp bet 20$, ma nupud sisse. Tüübil muidugi KK seekord. River J mulle pääsemist ei too ja samal hetkel panin laua kinni ka.

Siis cashi laudade mängimise ajal hakkas WSOP freeroll, kus võitja saab paketi väärtusega 12500$, millest siis 10000$ on pilet pokkeri aasta suurturniiri main eventile ja 2500$ reisikuludeks Las Vegasesse.
Turniiril 119 mängijat. Algus üle kivide-kändude nagu tavaliselt. Suht pisikese stackiga passisin enamuse ajast. Kui stack juba piisavalt väike oli, siis tegin ühe suckoudi, panin preflop nupud sisse KQo-ga, callis mind AQo. River K, ja duubel. Siis jälle hulk aega tiksumist, vahepeal mõne kobedama käega nupud sisse ja sain blindid stealitud. Ja siis mu õhtu teine suckout. See oli eriti magus. QT vs 88 preflop all-in. Flopis Qxx, kõik ristid, tüübil risti 8 käes, turn risti T, mis andis talle masti ja mulle 2 paari. River Q ja mulle full house.
Lõpuks 12 venda alles, blindid 200/400, ante 50, mul stack 3900. 6 venda lauas, mul UTG+1 pealt ATs. panin nupud sisse (viga?) ja sain calli QK käest, flopis Q ja out. Ilus lõpp toredale päeval.

Primas siis bankroll 674$, ehk siis algsest deposiidist olen mängulist kasumit teeninud 24$, tubli töö. Reigitud käsi alates 29. veebruarist tehtud 3403 ja enne 12. aprilli vaja veel teha 5597. Aega selleks siis 19 päeva, ehk siis päevas keskmiselt 300 raked handi, mis teeb ca 1050 kätt päevas, mis tähendab, et iga päev pean mängima 3,5 tundi 5-s lauas, et saada 600$ boonust. Kena töö see boonushoora oma!!!!

Kommentaare ei ole: