esmaspäev, 24. märts 2008

Plussis päev!

Ajee, täna siis jälle helgem päev (lõppes plussis isegi).
Alguseks sain kena JJ käe. Ma UTG, panen 2$, all fold, SB callib. Flop 455, rainbow. SB check, ma bet 3$, tüüp raise to 6,75$, ma call, plaaniga nupud madala turni korral sisse lükata. Turn 2, tüüp bet 11,11$, ma all-in, ta call. QQ tal ja re-load minu poolt. Kena algus.
Rohkem suuremaid kaotavaid käsi ei olnudki kusjuures, kaks -20$ kätt veel, a üks isegi hea, et sain odavalt tulema ja teine miski shortstackeri vastu (oi kuidas ma neid vihkan!).

Paar (enda arust) hästi mängitud kätt ka.

1. Ma MP (middle position) ja kätte KK, ees 2 limperit, ma raise to 3$, button callib, ülejäänud fold. Flop K92, neist 2 ristit. Panin 5$, tüüp call. Turn 7. Panin 10$, vastane call. River risti 10. Ma check, tüüp bet 9,43$, ma nupud sisse. Callis ja muckis ära käe. Tol hetkel tundus see hea lüke, või oleks parem olnud plain call riveril?

2. MP peal KK jällegi. Ees limper, ma raise to 2,5$. Limper call, teised fold. Flop A48. Tüüp check, ma cbet (continual bet ehk jätkupanus) 4$, tüüp call. Turn A. Tüüp check, ma checkin järgi, et laseks tal riveril bluffida. River J ja tüüp panebki 13,75$. Ma lihtsalt call (viga?). Näitab QTs-i. Nice work.

Päeva seis siis 857 kätt ja +20,87$, aega 2,67h ja raked hande juurde 167. Nüüd on kokku 3578, ehk siis 5422 veel puudu, keskmiselt siis 301 päevas. Läheb päris karmiks vist.

Kommentaare ei ole: