teisipäev, 25. märts 2008

Väike tilt ja lendavad hiired!


Täna siis kiire sessioon, mis koosnes 2-st osast. Esmalt suutsin mängida tunnikese, enne kui tilti läksin ja aknad kinni panin. Tol hetkel seis -92$. Peale seda tegin teed ja rahunesin vaikselt pool tundi ja siis uuesti aknad lahti (mis osutus kahjuks veaks). Lõppseis siis -173$ ja viimane käsi mida nägin oli QQ, ees raise, ma nupud sisse ja aken kinni. Bankrolli järgi vaadates vastane vist foldis.
A mingi hetk vahepeal oli see, et kange tahtmine oli midagi visata ja kuna mõtlesin ratsionaalselt, et poodi uue hiire järgi ei viitsi homme minna, siis võtsin kapi pealt hiire, mis paar nädalat tagasi lendama õppis ja "tuulutasin" teda natuke

Aga alustame algusest.
1. (-20$)
BB peal QJo. Ees raise to 2$ ja 1 call, ma call. Flop 78Q. Check-check-check. Turn Q. Ma check plaaniga check-raiseda. Teised checkivad järgi. River T ja siin tegin 2 toredat viga. Esmalt betisin poti 6,25$ (WTF?) ja siis kui shortstack surus oma 18$ sisse, autocall. Loomulikult tal 77.
2. (-19,25$)
MP peal AA. Ees limper, ma raise to 2,5$ ja saan 2 calli. Flop JJK, neist 2 ruutut. Mõlemad checkivad, ma checkin järgi (WTF?!?????). Turn 4 ja ees check ja bet 4$, ma raise to 10$. Vastane selle peale all-in 16,75$. Call ja muidugi oli tal 44. Nice work!
3. (-39,18$)
BB peal AQo. Sama vend kes enne mu stackis, limbib MP pealt, ma raise to 3$, tüüp call. Flop 9TJ, väga kena flop. Cbet 4$, tüüp call. Turn K, mis andis mulle nutsu (parima võimaliku käe hetkel). Ma bet 8$, kuigi tegelikult oleks võinud panna kuskil 10$, sest pot oli sel hetkel juba 14$. River 9. Kena kaart. Siin oleks pidanud vist checkima ja callima kui ta panustab, aga kuna ma juba piisavalt vihane olin, siis bet 19$ ja tüüp oma viimased 24$ sisse. Call ja näitab 99. Very nice hand.
4. (-25,78$) Tiltis
MP peal 98o ja ees limper, ma raise to 3$. 1 call. Flop 735 ja ma cbet 6,75$, tüüp call. Turn A, vastane check, ma nupud sisse:). Temalt muidugi call. River 7, tüübil 77. Very nice hand indeed
Peale seda suutsin lauad kinni panna ja teha pausi pool tundi ja siis uuesti.
5. (-12,25$)
UTG+1 peal QQ, raise 2$ ja 2 calli. Flop JT7, neist 2 ristit (super flop). Check-check ja ma bet 5$, mõlemad vennad call. Turn A, check ja bet 5,25$, ma call ja esimene vend ka call. River T. Check-check-check. Ühel A4 ristid, teisel K9. Nice
6. (-3$) ehk käsi mis mind uuesti tilti ajas
MP peal QQ , ees 2 limperit bet 3$ ja saan calli, flop 3T6 ja siis hangub mul soft. Väga kena. Tüüp check, ma siis time out ja check järgi. Turn 5 ja tüüp bet 0,5$, minul time out ja fold. Väike sõim chatis.
7. (-23$) Tiltis
MP peal 23o, ees limper. Ma raise to 4$, ta call. Flop 78T. Ma bet 5$, vastane call. Turn A. Vastane check, ma bet 14$. River J, check-check. Tal KJ. Väga armas:)
8. (-27$) Tiltis
MP peal 67o ja nupud sisse. Eelmise käe tüüp call. Tal AQs ja lauda tuli 9JQ3J.
9. (-15,5$) Tiltis
SB peal KJo. Sama vend jälle limpis, ma raise to 3,5$, ta call. Flop 39Q, 2 ristit. Ma bet 7$, ta call. Turn risti 5, ma check, ta bet 5,25$, ma call. River 9. Check-check. Mis käe peale panete ta? Väga hea, tal oli muidugi A3o ja võidab käe 3 paariga:)
10. (+17,59$) Tiltis
EP peal QJo. Raise to 2$, 1 call. Flop 29Q. Bet 4,75$ ja ta call. Turn Q, ma bet 12$, ta call. River 5, ma all-in 32$, ta fold.
11. (+31,5$) Tiltis
MP peal 44, raise to 3$, saan näkku reraise to 9,25$. Panin kogemata vastu raise to 15,5$ (tegelt tahtsin nupud sisse panna). Tüüp all-in, ma call. Flop J34, 2 ruutut. Turn ruutu 6, mõtlesin et nüüd olen puruks ka. River 4 ja nelik mulle. Tüüp muckis.
Peale seda tegin veel paar steali lüket, millest mõned õnnestusid, mõned mitte ja siis tuli see QQ käsi, kus lükkasin nupud sisse ja aken kinni. Selle tulemust ma kahjuks ei tea. Kena õhtu oli:)

Boonuse suhtes tegin ka 155 raked handi. Praegu koos 3733, vaja veel 5267 saada 18 päevaga. Hetke seisuga tundub, et võibolla loobun sellest boonusest, sest näha on, et siit midagi head ei tule:). Bankroll 3 päevaga 890$ -> 520$.
Daa-daa

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

skilled poker > big bonus