reede, 14. märts 2008

Rollover Bonanza ehk 2100$ tasuta raha

Kallis päevik, viimased 2 päeva pole viitsinud ühtegi kätt mängida ja selles on väga otseselt süüdi Rollover Bonanza boonus.

Kandsin 28. veebruaril 350$ pokerhosti, sain pileti WSOP freekale ja võimaluse hakata 300$x7 boonust lahti mängima.

WSOP freekal sain 480-st osalejast 16. koha. Lendasin suht lollakalt sealt kahe käega välja. Olin vist 4. kohal ja callisin AK-ga mingi tüübi all-ini, tal oli 88 ja jäin suht väikese stackiga. Paar kätt hiljem panin nupud keskele ja lendasin välja loomulikult.

Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Igatahes boonuse põhimõte selline, et asi koosneb 3-st tasemest. Esimese tasemega peab saama 10x300=3000 raked handi ja seda 2 nädala jooksul. Kusjuures ma ise mõtlesin, et saan teha 350$-ga boonust, aga tuli välja, et valik oli kas 50, 100, 200, 300, 400 või 500 dollari boonus. Seega oli mul tarvis enne 13. märtsi 3000 kätt kokku saada.

Mängima hakkasin NL50 (bankroll managemendi vastane samm jällegi), sest seal saab iga 3,5 käe kohta 1 reigitud käe. Kuna tegemist prima võrguga, siis mängud ise kõvasti softimad kui PokerStarsis või FullTildis, aga ikkagi suutsin oma bankrolliga ameerika raudteed teha. Vahepeal oli BR (bankroll) 300$, siis sain 400$ peale, seejärel mingi hetk tuli üks õudne päev, kus kaotasin 200$, ehk siis bankroll lendas vist 204$ peale. Kusjuures sel päeval läksin tilti ja sellega kadus vist ca 70$ + hiir, mis vastu seina lendles. Õnneks sain järgmine päev kaubamajast ilusa vikerkaarevärve vilgutava gayhiire:)

Seejärel sain Rankalt paar head soovitust oma mängu parandamiseks. Üks neist soovitustest oli hakata kasutama miniview-d ja mängida 4 lauda korraga. Kusjuures tänu sellele kadus ka (ptüi-ptüi-ptüi) ka pidev hangumise jama ära. Sealt edasi läks asi päris kenasti 200$->300$ -> 340$.

Seejärel aga avastasin huvitava asja, et mul on 2 päeva aega, et teha 950 raked handi, mis tähendab umbes 3400 kätt. Kui saaks mängida 8 või 10 lauaga siis oleks see köömes, aga minu uus taktika nägi ette, et mängin korraga 4-l laual. Siiski olin sunnitud seda taktikat natuke modifitseerima ja lõpuks mängisin 5 ja 6 lauaga. Lisaks tegi asja natuke raskemaks, et päeval tuleb ju 8h tavalist tööd ka teha, ja kuna olen peaga töötaja, siis õhtuks on enamasti vaim suht väsinud.
Teisipäeval mängisin 5,5 tundi ja kolmapäeval sama palju. Kusjuures lõpuks olin nii zombie, et ei saanud suurt aru enam mis teen, suht autopiloodi peal lasin. Kui ma vaatasin kolmapäeva öösel, et nüüd vist peaks enam vähem käed koos olema (primas raked handide arv uueneb väikese viivitusega), siis suur oli mu imestus, kui 15 minutit peale viimase akna sulgemist leidsin, et olin teinud 2 nädala jooksul kokku ei rohkem ega vähem kui 3000 raked handi. Nice work!

Saatsin kiire kirja supporti, et tahan oma boonust ja mõned minutid hiljem ilutses mu kontol 808$ (2 viimase päevaga siis 340$->390$->508$) ja postkastis kiri mis algas tekstiga :"Dear Mrs ...". WTF?!???

Nagu ma alguses kirjutasin, siis "tänu" sellele kahepäevasele maratonile ei ole ma suutnud viimased päevad ühtegi kätt mängida. Edasi aga lähevad asjad sama karmilt. Kuna homme on Slovakkiasse laudama minek, siis järgnevad nädal aega mängida ei saa (kui just hotellitoas netti ei ole ja muud paremat õhtul teha pole:P) ja Bonanza teise etapiga pean enne 12. aprilli tegema 6000 raked handi, mis peaks olema ca 21000 kätt. Kui see tehtud, siis vaevatasuks 600$ ja edasi kolmas etapp, kus 2 kuu jooksul 12000 raked handi vaja teha ja vaevatasuks 1200$. Kusjuures kogu selle boonuse konks on see, et enne ei saa välja võtta ühtegi boonusdollarit, kui 3. etapp ei ole lõpetatud. Ehk siis täpselt enne Rabarocki peaks boonused kätte saama ja siis oleks hea endale väike puhkus nimetet ürituse kujul lubada.

Eesmärgiks siis 3 kuu jooksul see boonus lahti mängida ja oleks rahul, kui selle ajaga suudaks boonuse suuruse raha ka laudadest kätte saada ning jõuda NL100 mängima. Sinna aga enne oma nina toppima ei hakka, kui bankroll vähemalt 1500$ pole, seega loodetavasti kuskil aprilli keskel ehk. Samuti üritan teha erinevates tubades WSOP freerolle ja ka odavaid (kuni 10$) sateliitturniire, mille kaudu oleks võimalik samuti WSOP-le saada. Oleks ju kena esimese live turniirina mängida WSOP-il:)

Kui peaks hittima ja Vegasesse suvel lendama, siis Ranka lubas kaasa tulla ja hakkame seal mehesti showd tegema:)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Tubli, bankroll managementi pole, aga tubli :)

RP