kolmapäev, 22. oktoober 2008

What are the odds?

Ahoi!

Tegin täna ühe väikese (11$) Bounty turnat ja esimese kahe käega juhtus selline asi, mida arvatavasti enamikel mängijatel kunagi ei juhtu.

Esimene käsi, käes 55 ja limbin potti. Peale minu 2 callerit. Flop 55x. Päris kena. Flop checkiti. Bettisin turni ja sain pisikese poti endale.

Järgmine käsi käes 88. Raisen ja saan 2 calli. Flop 8QT, neist 2 ristit. Cbet ja mõlemad tüübid call. Turn blank. Bettisin uuesti ja sain mõlemad vastased all-in. Mõlemal marginaalne Qx. Võibolla ühel oli isegi 2 paari, täpselt ei mäleta. Igatahes river 8 ja teine nelik järjest.
Mis on sellise asja tõenäosus?


Igatahes sellest käest sain kena chipihunniku, millega vedasin ennast finaallauda ja sain lõpetuseks kena 4. koha.

HU turnal sain esimeseks vastaseks Valtsi, kellega sai kunagi ka pokernewsi HU freeka ajal maadeldud. Mäng ise oli suht ühte väravasse (minu omasse). Kaotasin algul suht kiirelt 3000-st nööbist 600. Mingi hetk sain korraks tagasi juhtima, aga kuna Valts ei tahtnud mu häid kaarte välja maksta ja mu bluffe callida, siis suht ikaldusin shortieks. Kusjuures vahepeal sain mitu korda AA, korra vist QQ ja mõned korrad AQ, AJ, aga iga kord oskas Valts just siis foldida:)

Viimaseks käeks jäi AK vs KT, kui mul oli alles ainult miski 600 millegagi chipi. Nupud läksid preflop sisse ja riverisse T mu piinade lõpetamiseks.

Terve eelmise nädala grindisin vaikselt rahalaudades ja suutsin kuu alguse miinusest välja jääda ja nädala tulemuseks saavutada +900$. Sellega oli mul pühapäeva õhtuks kuude lõikes seni suurim pluss. Kuni tuli esmaspäeva õhtu...

Saabus selle kuu teine suurem tildituhin. Korra foldisin miski donkey vastu parema käe. Korra sain KK vs QT, flopis Qxx nupud sisse. Turn T, river Q. See muidugi valas veel õli tulle. Siis oli miski jama veel ja tildis ma olingi. Tsipa trikitasin laudades ning tegin vea arvates, et tilt on möödas ja jäin laudadesse passima.

Mõnda aega sai normaalselt mängitud, aga mingi hetk tuli tilt uuesti külla ja seekord juba karmimalt kui enne. Igatahes kui lauad lõpuks kinni sain, oli seis -520$. Sellele järgnes hiire purunemine. Õnneks küll oli kainet pead niipalju, et ei purustanud oma juhtmeta hiirt vaid leidsin kapinurgal armsalt lebamas ühe vana ja mitte päris hästi funktsioneeriva hiire. Tulemusest ei hakka pilti panema seekord.

Hiljem läksin korra swank pokkerisse ja poolitasin oma 100$-se rolli seal ühes NL50 lauas:). Enne magama minekut vaatasin Tigrano video, kuidas ta T6 pokeris NL2 lauas läks iga käsi all-in ja sellest inspiratsiooni saades läksin cspoker.com-i ja jagasin NL4-s oma viimased 11,21$ ühe dollari kaupa laiali.

Algul olid tüübid suht ehmunud, aga lõpus hakkas see neile juba meeldima ja kui ma ära läksin ja kiirelt uuesti laua lahti võtsin, siis sain lugeda nende kurbusest.

Just lõpetasin tänase cashi mängimise ka ja sealt kukkus +375$ taskusse.

Head ööd:)

Kommentaare ei ole: