pühapäev, 21. september 2008

Elu valusaim bad beat

Aussie millioni satikas muidugi ikaldus peale 1,5 tunnist mängu.
Pilet 275$, esikoht 15K$ pakett Aussie millionile, 2. ja 3. koht 6K$ pakett Pokernewsi cupile, 4., 5. ja 6. koht tsipa pappi. Osales 127 mängijat.
Kohe teises käes tegin mingi nunnu bluffi ja kaotasin algstackist (2500), 400 chipsi.
Siis natuke hiljem sain BB pealt 53o-ga tasuta floppi näha. Flop 389. Betisin, 1 call. Turn 3, betisin, tüüp call. River 6. Panin veel väikese beti ja tüüp callis oma A9-ga. Väga hea, stack 2940.
Siis jälle pikka aega vaikus ja mingi hetk sain 22. Callisin mingi tüübi minraise SB peal ja sain seti. Riveriks oli tüübil alles 530 chipsi, mis ta endale jättis, kui ära foldis. Hoobilt 19/90 ja stack 4600.
Siis kaotasin lollilt. Kui Button minraises ja ma KQo-ga callisin. Flop Jxx. Ma donkasin kohe 675-sesse poti 400. Aga tüüp ei foldinud. Turn J. Siin oleks pidanud vist veel betima, a checkisin ja callisin tüübi minbeti. River check-check ja tüüp avab AK. NH.
Peale seda natuke hiljem UTG pealt AQo. Blindid 100/200. Raisesin 600. Sain 2 calli ja flop KTx, neist 2 ristit. Ei julgenud cbetida ja check/foldisin ära.
Ja siis tuli see, mis tulema pidi. Mul KK käes BB peal. Irvitan juba, et raudselt all fold. Aga siis äkki näen, et MP pealt mingi tüüp pani 600. Mul allesolevad 2369 nuppu sisse. Tüüp mõtles nautke ja callis ära. Tal JQo. Väga kena. Flop K92 potid, kummalgi meil potit pole. Turn J, vaatan et tüübil juba võimalused tekkimas ja river muidugi T mis lõpetas mu piinad. Tasuks siis kena 55. koht.
Samal ajal tegin 3. aknas cashi ka ja kaart suht jooksis ja vastased andsid mulle 600$. Hea seegi.

Edit: Tegelikult oli river muidugi T, mitte Q nagu algselt kirjas oli. Tänud Uniquest.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Soovitan HH üle vaadata, sa floppad praegu seti viimasel käel, aga kaotad 2 paarile enda sõnul. ;) Äkki K polnud flopis?