neljapäev, 13. märts 2008

Minu esimene miljon (mis jääb arvatavasti unistuseks) vol 2.

Eelmise postituse lõpus lubasin, et kirjutan oma esimese miljoni ideest ja jaanuari eesmärkidest-tulemustest, aga nagu näha pole mahti ega tahtmist olnud.
Peale detsembri võite hakkasin ette kujutama, et olen vist võitev mängija (hahaha, hea nali). Selle illusiooniga (mis tänaseks on suht purunenud) uskusin, et suudan augustiks 2010 ajada pokkeriga kokku oma esimese miljoni (praeguse seisuga suht täpselt 100K$).

Miks just augustiks 2010? Aga selle pärast et suht augusti alguses kukub 30. eluaasta turjale (jah ma tean, et ma olen juba paras vanur) ja no õigel mehel on ju selleks ajaks vähemalt esimene miljon teenitud!
Plaan oli, et jaanuar 1000$, veebruar 1500$, märts 1500$ jne, ehk siis esimese aasta lõpuks kuskil 25K$, teise aasta lõpuks 70K$ ja viimase aasta 7 kuuga 100K$ peale. Ilus unistus vähemalt.

Kuidas seni on edenenud?
Nii hullusti kui üldse saab.
Poole jaanuari peal avastasin, et pokerstars ikka liiga karm tuba minu jaoks, ei beati seda ja kolin parem Full Tilt Pokerisse, kus saab esimese deposiidi boonuse 100%+ rakeback.
Esimene päev uues toas oli ilus, liigagi ilus. Proovisin NL25 (blindid 0.104/0.25$) ja tundus ideaalne, vastased olid nii tight ahvid, et foldisid peaaegu alati mu cbeti (jätkupanuse) peale või kui ei foldinud, siis oli mul käsi ja suutsin nad ära stackida (tühjaks teha). Kahjuks oli see algaja õnn või lihtsalt illusioon. Järgmised päevad enam nii säravad ei olnud. Kuu lõpu seis oli kahe toa peale kokku +115,95$, lisaks mingi hunnik boonust ka (ca 100$).

Noh mis siis ikka, rühkisin vapralt edasi. Kui ma arvasin, et jaanuar oli suht hull, siis kahjuks ma eksisin, veebruar oli täielik jubedes! Katastroof lausa.
Ei osanud mina enam seda mängu. Ei respektinud keegi mind enam. Kui mul kätt ei olnud ja cbetisin, siis sain raise, kui käe floppasin, siis all fold cbeti peale. Kui cbet calliti, siis rünnati kas turnis või sain seal check-raise. Või kui ise checkisin turni ära, siis sain mõnusa mataka riveril. Ühesõnaga kohutav!

Vahepeal kui FullTildist kopa ette viskas ronisin poker.com-i. See on selles mõttes äge sait, et ma pole fishimat kohta veel näinud. Mul vedeles seal 880$ ja hakkasin sellega NL100 mängima (kuigi tegelt see ei ole korrektne bankroll management). Mängud olid kerged ja sain kiirelt 1140$ peale. Siis aga ühel päeval ei leidnud ma NL100 laudu aga samas oli seal üks NL400. Loomulikult pidin ma sinna minema. Max sisseost oli 500$ ja ma kohe selle summaga lauda. Võitsin kaotasin seal natuke ja siis tuli KK. Ees raise, ma reraise, flop oli suht pisikesed. Ma cbet ja sain minraise. Täpseid summasid ei mäleta aga callisin ära. Turn oli ka suht tähtsusetu kaart. Checksin ja vastane pani ca 3/4 poti suuruse beti. Pot oli selleks ajaks juba vast kuskil 400$. Mina ullike muidugi nupud sisse ja loomulikult vastasel flopatud kolmik. Tegin veel seal lauas paar lüket ja tulemuseks oli siis päeva seis -700$. KOHUTAV!!! Õnneks mängisin õhtul veel ja suutsin teha +200$ aga siiski on 500$ päevas kaotada, kui bankroll on 1100$, päris palju.

Kokku siis -402$ FullTildis ja poker.com-s siis ca -200$. Õnneks sain ka FullTildist boonust 200$ ja see natuke leevendas kaotusi.

Hetkel alustasin pokerhost.com-s uut projekti (Bonus Bonanza) aga selle kohta tahaks eraldi postituse teha ja hakata vaheseisusid edastama.
Igatahes oma miljoni eesmärki ma päris maha ei ole matnud, sest sain just kätte ka pokerstarsi punktide eest tellitud raamatu No Limit Hold 'Em by David Sklansky and Ed Miller. Kui selle läbi töötan ja pähe õpin siis saab minust kindlasti võitev mängija ja saan ka oma milli kätte (iroonia).
Jõudu mulle kõigi poolt sel raskel teel!

Kommentaare ei ole: