pühapäev, 5. oktoober 2008

Minu elu teine ja (seni suurim) turniirivõit


Mida teha, kui pead laupäeva õhtul 38 palavikuga kodus passima? Voodis lebama ja homset päeva ootama? Vale vastus! Pokker on loomulikult õige märksõna.

Kuna olen viimased 3 päeva kodus vedelenud ja palavikku vahemikus 38-39 pidanud taluma, siis pole saanud oktoobris üldse mängida. Tänaseks oli haigusest juba tõsine kopp ees ja otsustasin prooviks paar turniirikest teha. Esmalt võtsin ette 5K$ garanteeritud auhinnafondiga turna, mille pilet oli 33$ ja kõrvale lisaks 5,5$-se satelliitturna miskile 10K$ turniirile.
Teiselt turnat suutsin lennata esimese tunni lõpus, kui alles oli 6 mängijat ja ma 2. koha stackiga komistasin AJ-ga, ATx flopis chipleaderi AT otsa. Rebuy-d ei viitsinud teha ja sinna see turna läks.

Esimestel levelitel mängisin enda kohta suht looselt ja tegin vahepeal kahtlase väärtusega bluffe, mis seekord siiski läbi läksid. Lucky me.
Korra sain ka KK, flop 886, cbet, loose vastane call. Turn K. panin 500, 1000-sse potti. Tüüp call. River 2. Vastasel alles 1115. Panin 1110. Tüüp võttis time banki ja foldis lõpuks.
Järgmine käsi jälle KK. 3. kord järjest raisesin varajaselt positsioonilt. Vahepeal 1 call ja button pani selle peale nuppe. Mult ka ülikiirelt nupud sisse ja vastas muidugi AA. Väga kena.
Peale seda crackisin AJs-ga KK ära. Kuigi stackid sisse ei läinud, siis meeldiva nupulisa sain ikkagi.
Natuke hiljem tegin suckoudi, kui 7T9 boardil raisesin oma TJ-ga miski tüübi all-in. Ta callis, näitas ATo, turni kukkus 8, riverisse ebaoluline 6 ja läinud ta oligi (sajatuste saatel loomulikult).

Vahepeal tiksusin niisama ja vaikselt varastasin stacki suuremaks. Bubbles oli üks põnev koht. Kui mul tulid järjest käed, millega raisesin, olles ise chipleader: K7o, AKo, 66, AQs ja siis BB peal JJ. Button muidugi üritas varastada, a panin nuppe selle peale. Foldis ära.
Finaallauada jõudsin chipleaderina, kui ma KK vs AQo preflop all-ini võitsin.
3 või 4 shortiet lendas suht kiirelt välja ja siis hakkas paras uimamine ja chippide veeretamine.

Kui 3 tükki oli alles, siis läks asi põnevaks. Käis praktiliselt ainult push/fold mäng ja kohad vahetusid suht kiirelt (mitte istekohad).
Esimene kriitiline hetk oli, kui panin nuppe K7o vs A5s. Flop 476, turn J ja river T ja väike duubel.

Edasi tuli 3way pot, kus ma buttonil raisesin A3s-ga ja mõlemad vastased callisid. Flop A28, neist 2 potit. Mulle seega top pair ja mastitõmme. Mõlemad vastased check, ma cbet 1/2 poti ja SB pani nuppe. Arvasin, et suurem A kindlasti vastas, aga vähemalt on mul masti näol outse olemas. Minu suureks üllatuseks oli vastasel QQ. Hästi mängitud. Kusjuures sama tüüp 2 korda finaallauas limpis AA-ga, aga need korrad ei saanud ta kahjuks karistatud.
Selle võiduga tõusin võimsaks chipleaderiks ja kui järgmine käsi 2. kohal olnud mängija open-shoves, siis callisin ta oma 55-ga kiirelt ära. Stackid 142K, 55K ja 13K sellel hetkel. Blindid 1500/3000. Vastas AK, ehk coinflip. Flopis A ja talle duubel.
Järgmine käsi pushisin shortiet A3o-ga, ta all-in J6o-ga. Flopis J ja duubel talle.
Siis uuesti sama tüübi vastu JTo vs KTo ja veel 1 duubel talle.

Natuke hiljem tegin ühe foldi, mis mulle tundus juba tol hetkel suht kole, aga samas ma ei ole selles 100% kindel. Stackid Hero - BB - 44K, SB - 50K, BB - 115K. Blindid 2K/4K, ante 300. Raisesin 8K peale, mille peale mõlemad mängijad panid nuppe. Nutsin ja foldisin. SB-l oli 22 ja BB-l AJo. Seega ma oleks kõige ees olnud. Igatahes riverisse 2 ja SB-le duubel.

Siis tuli veel 1 kriitiline moment QTo vs A6s preflop all-in. Flopis muidugi A, aga riverisse tõmbasin rea kokku. Duubel.
Nüüd sain järjest AJo, AJo ja AKo, millest ühegagi peale blindide muud ei saanud.

Mõni aeg hiljem surusin SB pealt 77-ga ja callisin BB all-in ära. Tal A5. Flop A72, turn Q, river K ja ta out.

Seejärel tahtis teine allesjäänud vend arutada deali tegemise võimalust. Kuna esikoht sai 1500$ ja teine 1000$, siis ta pakkus välja, et kumb võibad, see kannab teisele siis 250$ juurde. Kuna mul vist sõbrakanne ei tööta (tahetakse mingeid verifitseerimise värke), siis nii ka ütlesin ja seega loobusime tehingust.

HU alustasime 128K vs 87K ja see sai kesta kõigest 7 kätt, kui ma callisin K8s-ga ära ta all-ini. Näitas 44. Turni K, riverisse 2 ja võit oligi olemas.

5 kommentaari:

Ranka ütles ...

lõigud! kus on lõogud?

Anonüümne ütles ...

Hästi mängid! Olen Su saavutusi ka PKRis aeg ajalt jälginud.

Lauri E ütles ...

to ranka: 38 palavik oli ja võidueufooria:D ju
to tarq666: ohoo, seda ei osanud küll arvata, et keegi mu tulemusi tähele paneb. Tänud

Ranka ütles ...

ok nyyd saab läbi lugeda :P

Ja tarq666: kas sa mõtlesin, et saavutusi POKKERIS või PKR.com-is? Et mida see PKR täpsemalt tähendab?

Anonüümne ütles ...

to ranka??

PKR -> www.pkr.com see on see 3d pokkerituba

pehme ja muhe