teisipäev, 16. september 2008

Minu esimene turniiri võit!


Polnud reedest saati pokkerit mänginud ja kole isu tuli peal;)
Võtsin siis pokernordica lobby lahti ja uudiste all oli kohe teade, et kas ma ei tahaks minna Aussie millionile mängima. Mõtlesin, et muidugi tahaks. Kuna pilet 275$ tundus üle mu bankrolli, siis uurisin satikate kohta ja leidsingi ühe 2$-se, mis pidi 10 minuti pärast hakkama. Regasin kiirelt ära ja mängima. Kokku oli registreerunuid 40.
Alguses vaatasin, et kaarti ei jagata eriti ja väga mänguisu ka polnud. Seega lollitasin niisama. Õnneks mu bluffe ära ei callitud ja sain chipse natuke kasvatatud.
Seejärel sain aga 2 kena duublit. Blindid 100/200 (vist), mul stack ca 1900. Ees 2 limperit, mul MP peal 66. Panin nuppe. Esimene limper callis ja näitas ATo-d. Mu 66-d pidasid vastu.
Teist korda sain sama venna vastu veel duubli, kui võitsin vist AK vs 77 vms.
Peale breaki tegin addoni ja püsisin stabiilselt esikümne piirimail.
Enne finaallauda võtsin paar venda välja sain finaali miski 4-da stackiga. Finaallauas sai ikka mehesti suckoute tehtud.
Kui 6 tükki oli järgi, siis kõik vennad muutusid ultratightideks ja sain mõnuga varastada ennast chipleaderiks.
Siis sain korra mingi lollaka beati AKs vs A6o ja olin jälle 4 of 6.
Korra võitsin AQo vs KK, riverisse A ja sain jälle chipleaderiks. Siis mingi flipi vist kaotasin veel. Igatahes jube pendeldamine käis.
Kui 5 alles, siis panin nuppe AQ vs TT. Flop 4K3, turn 2 ja river päästev 5. Nice suckout.
4. vend langes AKs vs JTo. Flopp 967. turn J ja river A. Nice hand.
3. koha venda duubeldasin paar korda üles. Viimaseks jäi tal käsi, kus ma raisesin 22-ga ja ta callis. Flop AT2. Tüüp pani poti, jättes endale veel samapalju. Ma reraise ja tüüp callis end all-in. Näitab KJ. Õnneks emandat ei langenud ja väljas ta oligi. Heads up läksin 4:1 eduseisus. Natuke maadlesime, vastane paar korda pommitas all-in, kuni lõpuks panime nuppe J8 vs A8. Floppi J ja väljas ta oligi.

Kokkuvõttes sai tehtud ikka väga räigelt suckoute.
Kui pokkerijumal laupäevases finaalis ka sama lahke oleks, siis pilet samahästi kui olemas.
A kõrvale tegin cashi ka ja sain miski +260$. Kui nii jätkan, siis kuu varsti nullis juba:)

1 kommentaar:

Ranka ütles ...

TORE!!!!! Kui sa laupäevase ka võidad ning pileti austraaliasse saad, kas siis võin kaasa tulla???

Ja muideks lahedal kellaajal postitus tehtud - 23.59.