laupäev, 14. juuni 2008

Bloggerite freeroll

Täitsa piinlik värk kohe. Minu freekas piirdus ühe käe mängimise ja 13. kohaga.
Tegelikult oli mul suur sisemine dilemma, kas regada turnale või mitte, sest teadsin, et õhtul pean minema Tormise "Meestelaule" kuulama. Kuna teadsin, et see asi kestab ca 1 tund ja mõned minutid peale, siis olin suht kindel, et saan piisavalt kiirelt arvuti taha ja mängima asuda.
Loomulikult ei lähe asjad kunagi nii nagu plaanitud. Nii ka seekord.
Igatahes kui jõudsin lauda oli kell 21.06 ja mul alles 180 nööpi. Blindid vist 300/600 (Edit: Tegelikult ei olnud nii palju, arvatavasti hoopis 150/300). Ees raise 1200 peale. Mul käes AKs. Muhelen, et nüüd kiire triple-up tulemas. Nupud sisse ja vastasel QQ. Very nice. Coinflip. Floppi Qxx. Kolad kokku ja õhtale.
Niipalju siis turnast. Järgmine kord olen targem ja ei rega kui pole kindel kas saan mängida. Hea vähemalt see, et Rankaga 100/0 deal. Seega hoian talle pöialt.

1 kommentaar:

Ranka ütles ...

tra misasja? mis diil? irw sa vist päris ära joonud v2?